Juurvilja ahjuvorm hakklihaga

DSC_1089
DSC_1092
DSC_1093
Katse-eksitusmeetodil, kuid siiski väga hästi välja kukkunud ahjuvorm on palju-palju tervislikum ja kalorivaesem kui tavalised kartulist või makaronidest valmistatud ahjuvormid. Erinevate juurviljade kasutamine annab palju mitmesuguseid toitaineid ja vitamiine, samas lisab söögile maitset ning teeb kõhule pai 🙂

Vaja läheb:
– hakkliha
– 10 cm jupp porrut
– 3 küüslauguküünt’
– 2 suuremat kartulit
– 2 suuremat porgandit
– 1 suur punane paprika
– riivitud juust
– kohvikoor/toidukoor (10-15 protsendine)
– maitseained

Kõigepealt pruunista võis tükeldatu porrulauk ja küüslauk, veidi hiljem lisa hakkliha. Kui hakkliha hakkab pruunikamaks saama, lisa tükeldatud paprika, porgandid ja kartulid (võimalikult väikesed tükid), maitsesta soola ja pipraga ning kuumuta kogu segu 10-15 minutit. Määri ahjuvorm rasvainega ning kalla kogu segu ahjuvormi, sega korralikult. Valmista kaste toidukoorest/kohvikoorest ja riivitud juustust, maitsesta see ning kalla vormi peale.

Küpseta 30-40 minutit 200 kraadises ahjus.
Voilaa!

Advertisements

About Marta Jorits

Kokandushuvilisest tervisliku toidu gurmaan! :)

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: