Sibula ja šampinjonidega täidetud paprikad koos avokaado ja ahjubataadiga

Minu viimasest blogipostitusest on möödunud 1,5 aastat, küll see aeg lendab kiirelt! Olen koguaeg mõelnud, et võiks siia jälle retsepte lisada, kuid alati on olnud nii palju tegemist ja ega vaaritamisekski pole õieti aega olnud. Uue aasta tulek on alati hea võimalus uuteks algusteks, eesmärkideks ja saavutusteks ning kuna minu selle aasta lubadus on toituda tervislikult, aitab terviseblogi pidamine sellele kindlasti oluliselt kaasa! 🙂

Selle pooleteise aasta jooksul on küllaltki palju muutunud, nagu näiteks minu perekonnanimi ja liikmete arv peres 🙂 Samuti on mul suur rõõm selle üle, et kogu perega oleme oma igapäevast toitumist arendanud aina tervislikumas suunas. Meie menüüs on näiteks juurviljad, puuviljad, köögiviljad, toormahlad, smuutid, tatar, kinoa, läätsed ja muu selline kraam. Minimaalseks või peaaegu olematuks on aga muutunud piimatoodete, liha, makaroni ja kartuli osakaal. Rääkimata muidugi poemahladest, jäätistest, krõpsudest ja muust söödamatust! 😀

Sedapuhku soovin teieni tuua ühe äärmiselt lihtsa, kiirelt valmiva, maitsva, kuid hästi tervisliku retsepti. Kahe inimese portsjoniks läheb vaja:

1. Üks keskmine bataat, kaks küüslaugu küünt, törts oliiviõli

2. Kaks suurt punast paprikat, kaks suurt sibulat, 4-6 šampinjoni, üks tšillikaun, spl võid, veidi riivjuustu

3. Kaks peotäit spinatit, kaks avokaadot, veerand sidrunit, veidi sidrunipipart

Alusta bataadist, sest selle ahjusoleku ajal valmistad ülejäänut. Selleks koori bataat, lõika paksemateks ribadeks, pane väiksesse ahjuvormi, peale purusta kaks küüslauguküünt, kalla veidi oliiviõli, natuke meresoola ja sega käega kõik see segamini. Pane ahju 200 kraadi juurde 15-20 minutiks.

Seejärel tükelda sibulad ja šampinjonid ning tšillikaun (viimase puhul soovitan kasutada õhukesi kummikindaid) ja pruunista need võis. Lõika pooleks paprikad, puhasta seemnetest, maitsesta seest soolaga ja täida sibula-šampinjoni-tšilli seguga. Seejärel pista need ahju bataadile seltsiks umbes kümneks minutiks. Vahetult enne väljavõtmist raputa peale riivjuust ja lase sel ahjus ära sulada.

Viimaks laota taldrikule spinat, selle peale viilutatud avokaado, millele on peale pigistatud sidrunimahla ja mida on maitsestatud sidrunipipra ning soolaga. Kõrvale serveeri täidetud paprikad ja ahjubataat 🙂

*Lihaarmastajad võivad sibula-šampinjoni-tšilli segusse lisada ka näiteks tükeldatud kanafileed või peekonit.

Advertisements

About Marta Jorits

Kokandushuvilisest tervisliku toidu gurmaan! :)

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: